יום חמישי, 21 בינואר 2010

ילדת שלג

כבר מזמן לא היה בארצינו החמימה והצחיחה (כמה עצוב לכתוב את זה) שבוע שלם כמעט, כל כך קר ומלא מלא גשם....ואכן היום כשקמנו בבקר וראינו שערימת התלבושת האחידה לבית הספר בארון מתרוקנת כמעט כליל, הבנתי שזה הזמן לייחל שתצא כבר השמש לייבש את הבגדים. אני מודעת להמצאה כזו שנקראת מייבש כביסה ואפילו יש לי כזו המצאה בבית על אף שאיני מרבה להשתמש בה ...אלא אם כן יש לי בגדים שגדולים מדי ואני רוצה להקטין אותם.... כי זה מה שקורה בדרך כלל עם המיבש... אבל אם כבר מתעסקים במזג חורפי שכזה , אין זמן מתאים מזה מאשר להוציא את תחפושת איש השלג, שנתפרה לפורים בשנה שעברה.
איש שלג היה דוקא מהרעיונות היותר נחמדים שהוצעו , הן בשל קלות הביצוע היחסית (יחסית לנסיך כספיאן ומינטאור), והן בשל משב הרוח הלבן והמושלג שהיא מביאה עימה.... עכשיו נותר לנו רק לדמיין את פתיתי השלג מתעופפים בחוץ ונדבקים לחלון... ונערמים על הקרקע בערימה מספיק גבוהה שתאפשר ליצור איש שלג אמיתי....
טוב זה כנראה יישאר בדמיונינו ועל כן במקום בשלג אמיתי אפשר להשתמש בבדי פליז לבן ולבד בכדי ליצור איש שלג שמותאם לאקלימנו הים תיכוני.

אז קצת הסברים ממה איש השלג עשוי: דבר ראשון כבסיס מילדה בת 10, אל הילדה הותאמה שמלת סרפן מפליז, שהורחבה בכוונה מאזור המותניים ומטה על מנת ליצור את העיגול של איש השלג, בסופו של הסרפן יש גומי לכווץ.
אל הסרפן נתפרו 3 כפתורים שנבחרו ע"י "ילדת השלג".
את צוארה של ילדת השלג מחמם צעיף פליז לבן שאליו חוברו פסים מלבד אדום... עם כל כך הרבה שכבות ( הפליז הוא כפול) אין ספק שצווארה של ילדת השלג היה חמים ונעים.
כמו תמיד כשהגענו אל הכובע קראנו ל"צמד חמד", שמיד הכריזו בהתלהבות שמשמחת אותי כל פעם מחדש ציטוט "אני רוצה לעשות את הכובע צילינדר" (לשון זכר), " אני עושה את הגזר" (לשון נקבה), מזל שיש מספיק לכולם לעשות....
אף הגזר נתפר ידנית מלבד כתום ומולא מחומר מילוי וחובר לאף המקורי עם דבק מגע.... (סתם עם חוט סיליקון שקוף), כובע הצילנדר השחור חובר אף הוא לכובע הפליז הלבן ( בגלל זה הוא נוטה על צידו ואינו נופל), אל התלבושת נוספו גרביונים לבנים ומגפי גומי שחורים של הרפת שלא נראים בתמונה.
אז הנה "ילדת השלג".....עם אף גזר באורך שכזה אפשר בשנה הבאה להתחפש לפינוקיו אחרי ששיקר כמה פעמים את סבא שלו והתארך לו האף.....






3 תגובות:

  1. כשהכרתי את הפוסט שלך ועוד לא הכרתי אותך, ראיתי את הצילומים של כל התחפושות עם השמות המוזרים (מינטאור...:-)) והייתי בשוק - זה נראה לי בכלל לא לקוח ממקומותינו, כל ההשקעה הזאת בפרטים הקטנים לצרכים שהם בעצם די חד פעמיים, הפרפקציוניזם הזה שביצירת תחפושת. אח"כ כשהכרתי אותך אז נרגעתי - את באמת אמיתית! :-)
    התחפושת הזאת - נפלאה כקודמותיה, האף הורס, הכובע הנוטה על הצד נהדר! הכפתורים מהממים, וזו דוגמא נהדרת איך מרעיון לא מאוד מורכב אפשר ליצור משהו מקורי ומרהיב...

    השבמחק
  2. וואו, ממש מקסים! בדיוק מה שהייתי רוצה להכין........ לא הבנתי בדיוק איך נתפרה השמלה/סרפן, במיוחד העניין עם הגומי.... יש אולי תמונות של ההכנה????

    השבמחק