יום שבת, 14 במאי 2011

ברלין מנוקדת באדום לבן

ומכיוון שיש לי חולשה לנקודות....ולא סתם נקודות במיוחד לבנות על רקע אדום (אפילו רציתי לקרוא לבלוג שלי נקודות לבנות בתחילה אבל כשחיפשתי בגוגל לראות אם יש כבר את השם הזה ראיתי שהוא תמיד מופיע כמופע של מחלה זו או אחרת וויתרתי על התענוג), לא התקשיתי למצוא זן זה של נקודות בברלין והרי מקבץ:



בתיקים .....בכדורים....









בכלבואים.....(הקה. דה. וה)




אפילו בכפכפי הבירקנשטוק הידועות מצאתי נקודות....אבל רק במידה 36 או 41.....אז הן נשארו שם.....בעצם יכול להיות שהן היו נשארות שם גם אם היה במידה שלי......





אפילו על קולר של כלב בתחנת הרכבת.....







בדוכן של עבודות יד בשוק.......




והמגפיים הללו כמעט עשו "עליה" אלינו הביתה....לא בשבילי אלא לדור הצעיר יותר....שאני מקווה שלא יתבאס מדי על שנשארו בחנות....



והיו גם כמה נקודות שכן עשו "עליה" אלינו הביתה....בצורה של מטריות (תמיד חלמנו על המטריה של רותי וסבא אברהם...שעפה ברוח ונתקעה על האנטנה למי שלא בקי בפרטים)....סוף סוף הצלחתי להגשים חלום. בצורת כפות לסלט, מלחיה ופלפליה ועוד דבר מה...שכבר יצאו מאריזתם המקורית ונכנסו לארונות.....




6 תגובות:

  1. איזה מגניב שאת מתעדת את העולם בנקודות
    בסוף תוכלי להוציא ספר צילומים כזה......

    השבמחק
  2. איזה יפות כל התמונות....
    ואיך לא הבאת את המגפיים המגניבות האלו???? :-)

    השבמחק
  3. יופי של נקודת מבט על הנקודות ואני הייתי מביאה זוג מנוקד כזה לעצמי אין ספק!

    השבמחק
  4. כן אני קצת מצטערת על שהשארתי אותן בחנות.....במיוחד אחרי התגובות שלכן.....

    השבמחק
  5. שוב פוסט מגניב, ועוד נקודת מבט (הרבה נקודות מבט) מעניינת...!
    המגפיים באמת משגעות, השארת לך סיבה טובה לעוד טיול לברלין :-)

    השבמחק
  6. המטריה של רותי - אחד הספרים שהכי אהבתי בילדותי... מאז אני מחפשת את הספר ולא מוצאת... מקווה שיום אחד הוא יפול לידי.
    כנראה בגלל זה גם לי יש פטיש לנקודות לבנות על רקע אדום.

    רשומה מקסימה

    השבמחק