יום שבת, 3 בדצמבר 2011

נימבוס 2000





תחילתה של המעשיה בקיץ 2010 עת בילינו בחופשה משפחתית בלונדון.



אחד משיאי הטיול היה עבור החלק הצעיר שבחבורה, ביקור בחנות המיתולוגית המליס. מראש, כדי למנוע תסכולים מיותרים הודעתי.....בוחרים פריט אחד מקסימום שניים. (איזה אמא אכזרית.....אבל אם הייתים רואים תמונה של החדר...הייתם מבינים שאין איפה לדחוף סיכה....גם אם נורא רוצים). הסתובבנו והסתובבנו והבחירה היתה ק ש ה.



איפה הימים שבהם נסיעה לחו"ל פתחה בפניך עולם של צבעים וצעצועים כמוהם עוד לא ראית??? כיום הכל מגיע לארץ וכלום כבר לא ממש מרגש.



בין כל אלפי הצעצועים הצבעוניים שהיו בחנות, פריט אחד ויחיד שבה את ליבו של בני הצעיר.



הוא היה מונח בארון זכוכית נעול- מוצג כמו מוצר מוזאוני, ביחד עם עוד כמה פריטים בודדים, כיאה לפריט אספנים.



מטאטא נימבוס 2000 (למי שלא בקיא.....מדובר במטאטא המופלא מסידרת הארי פוטר שאפשר לעוף איתו במשחקי הקווידג' (ממש מקווה שאני הוגה את זה נכון....כי אני לא חושבת שראיתי את אחד הסרטים של הארי פוטר מתחילתו ועד סופו).



המחיר שהיה נקוב ליד המטאטא היה כ 700 יורו. העיניים הקטנות התבוננן בערגה בפריט האספנים המיוחד הזה....ואני שאלתי בתדהמה??? מי קונה מטאטא מפלסטיק ב700 יורו, מילא אם הוא היה עף על באמת......



עם כל הכבוד לאספנות....קצת מוגזם לא???



כדי לרכך את האכזבה אמרתי מיד....חכה שסבא יתאושש מניתוח הגב שלו...ותבקש ממנו שיכין לך כזה....הוא יעשה לך פי אלף יותר שווה מהמטאטא פלסטיק בארון הזכוכית.



על אף ההבנה...בטח היתה אכזבה קלה......והדילמה עברה להאם לקנות חיית אוקפי מפלסטיק בגודל של אגרוף בערך (מי שקרא בעבר את הרפתקאותינו בלונדון קרא על התלהבות היתר שלנו מהחיה אוקפי) ...או משחק ווי למחשב......



חזרנו לישראל, לא לפני שהשבעתי את בני הצעיר לא להעיז לדבר ליד סבא על מטאטא הנימבוס....עד שהוא לא מרגיש מספיק טוב כדי לעמוד ולהכין אחד שכזה.....מתוך הכרתי את הנפשות הפועלות.



כמובן שהוא לא הצליח להתאפק הרבה מדי זמן...וכעבור זמן קצר, כבר שיחרר את פנטזית נימבוס לאוויר. מרגע שחרור הפנטזיה עד להגשמתה חלף זמן קצר ביותר......ובדיוק ביומהולדת 8.....כהפתעה.......הוא קיבל לידיו חבילה אדומה ארוכה...שיצא ממנה נימבוס......כמובן שאת השמחה הן של המקבל והן של הנותן אינני צריכה לתאר....פשוט תראו את התמונה.....



מטאטא נימבוס יחיד במינו מגולף מעץ, (אפילו נכתב עליו בצריבה בחום נימבוס 2000) עם קש שנלקח ממטאטאים כמו של פעם, מלופף בחוטי ברזל , ואפילו מקום להניח את הרגלים בשעה שאתה עף.



רגע הנתינה....והפתיחה של החבילה האדומה המאורכת......עם החיוך הענקי של הנותן והמקבל.....





וקצת צילומים מקרוב.....של היצירה המופלאה הזו....






חוט הברזל המלופף....










והמקום לרגליים....










ולמה אני מספרת מעשיה שקרתה לפני....שנה וקצת???



מכוון שמרגע שהגיע המטאטא ידעתי שאצלמו בתעופה....ופשוט לא מצאתי את הזמן לכך....




ושלשום כמעט בשעת הקסם (שמגיעה עכשו בחורף ממש ממש מוקדם), יצאנו לפרדס, שלושתינו ?(אם מחשיבים גם את נימבוס)והתחלנו בנסיונות....האחד לעוף והשניה (אני) לצלם.....
עפנו...






ועוד קצת עפנו....






ובסוף נחתנו.....




תודה רבה לכל המגיבות שלי...משמח לראות שעל אף שלא כתבתי הרבה זמן...לא זנחתן...כיף גדול לקבל תגובות. משום מה אינני מצליחה להגיב בתגובות...אז אגיב פה ישירות...נשאלתי לגבי הבדים של הכריות.....הבד תכלת החלק (שהוא בעצם בד ג'ינס בהיר) נקנה בקאשי ואילו הבדים השונים של האפליקציות בסירות, נקנו כולם בבדים למעצבים.....אבל ממש ממש מזמן, ולדעתי כל אחד מהם נקנה בנפרד, בביקור אחר שלי בחנות....הסוסוני ים ממש מזמן (3-4 שנים), וגם השאר כבר די הרבה זמן שוכבים אצלי בארון.



7 תגובות:

  1. מעשייה משובחת ביותר!
    אהבתי את תמונות המעוף..
    הילה

    השבמחק
  2. סיפורי לונדון תמיד עושים לי טוב כי אני יודעת שאנחנו שותפים להם, היצירה מופלאה הרבה כבוד לאבא שלך אבל צילומים משובחים באמת!!!!!

    השבמחק
  3. אדיר! כמה נשמה יש בילד, בסבא, במטאטא ובכותבת הפוסט!

    השבמחק
  4. סיפור מקסים, ואיזה סבא מופלא, כל הכבוד

    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק