יום רביעי, 25 במרץ 2015

נפלאות הגוף


 אנשים בעלי יכולת מרשימה של שליטה בגופם מעוררים את קנאתי והערצתי. תמיד כאשר אני צופה בהופעת ריקוד או באדם הניחן ביכולות פיזיות מעוררות השראה מתעוררת בי מחשבה קצת מבאסת....שהרי רובינו נולדים פחות או יותר אותו הדבר אז מה קורה לנו עם השנים.....איך זה שחלקינו יכולים לעשות כאלו דברים מופלאים עם גופם וחלקינו ממש לא....והשאלה מה אנחנו עושים (או יותר נכון לא עושים) עם גופינו במהלך השנים?..... אז נכון יש הבדלים גנטיים בין אחד לשני...חלקינו גמישים יותר, חלקינו חזקים יותר, חלקינו בריאים יותר מהאחרים....וכן הלאה, אבל יחד עם זאת הרבה מהיכולות המדוברות הללו הן פונקציה של התמדה, כח רצון, היכולת להתרכז ולשלוט בגוף. 
רק מהתבוננות חטופה במלינה רימברג זיהיתי שהיא מאותם האנשים הללו שמעוררים את הערצתי. רק מישיבתה הזקופה, ההחזקה שלה של הגוף.....זיהיתי במה היא עוסקת.....

ואתם יכולים להבין כמה שמחתי לצלם אותה.....

מלינה רימברג היא מורה מוסמכת לויניאסה יוגה וyoga flow, יוגה להריון והכנה ללידה, מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים. 
את הסמכתה עשתה בניו יורק בקורס מורים מתקדם בlaughing lotus ב yoga flow, לפני כן אצל אובי ליפשיץ בויניאסה יוגה ואצל שירלי בנטואיץ ביוגה להריון ולידה.
אל תרגול ה flow הגיעה מלינה אחרי שנים רבות של עבודה אינטנסיבית עם הגוף כרקדנית וכמורה לפילאטיס ולויניאסה יוגה, תוך חיפוש אחר תרגול פיזי ודינמי שמאפשר גם רוך ופחות נוקשות. בתרגול בyoga flow מלינה מצאה שילוב מושלם של דינמיות, רוך וזרימה. 
תרגול הyoga flow מלווה במוזיקה. המיזוג של תרגול התנוחות הדינמי, הזרימה וקצב המוזיקה מובילים את המתרגל לרמות גבוהות הן פיזיות והן רוחניות. השיטה מכבדת את השושלות העשירות והעתיקות של היוגה ומזמינה את המתרגל לחגוג את ההתפתחות שלהן ושל עצמו ולמצוא בה דרך לביטוי אישי כמפתח להיותו חופשי ומאושר. 

תענוג צרוף היה לצלם את מלינה. הוקסמתי מיכולות הגוף המרשימות שלה....אני לא מרבה להמליץ בבלוג שלי....אבל מכיוון שאף התנסיתי אצלה הן בשעורי פילאטיס מזרן פרטיים והן בשעורי פילאטיס מכשירים...אני יכולה להמליץ עליה בחום ובלב שלם.  
אפילו צחקתי עם מלינה שאחרי הצילומים שעשיתי לה...היא עשתה לי חשק ללכת ללמוד יוגה. (מעולם לא למדתי יוגה ולא הבעתי רצון כזה לפני כן). 
מלינה רק הבהירה לי שלא אצפה מיד להגיע לתוצאות כמו שלה בטח לא בהתחלה...ואני צחקתי רק מהמחשבה ההזויה הזו של להגיע לרמה שכזו.... ואמרתי שאין לי שום יומרות שכאלו ואני לא חושבת שאי פעם אוכל להגיע ליכולות שלה.....אבל אולי כדאי לחלום לכוון. זה בהחלט מרשים.....

אז אחרי שדיברתי וסיפרתי והתרשמתי ממנה הגיעה העת שתראו אותה גם אתם....
ומכיוון שאני מצלמת לפי סדרות....אז אני מתחילה עם הסדרה השחורה.....












תגובה 1:

  1. גיליתי לאחרונה שאני מעדיפה לעשות פילאטיס מה שנקרא הולמס פלייס פילאטיס שהוא מהנים ביותר ומהמאתגרים ביותר שיש כיום. וזו פשוט חוויה אדירה לגוף ולנפש!!! תמונות נהדרות.

    השבמחק