יום שבת, 13 בפברואר 2010

אפרוח בר מוח

פורים כמעט כבר בפתח וכבר רואים את הבלאגאן של פורים בבית ( בינינו בלאגאן של פורים זה כמובן רק תרוץ... בשאר ימות השנה יש תרוץ לבלאגאן בבית מסוג אחר), שכמעט אי אפשר לשבת על שום כורסא בסלון כי התחפושות לפורים השנה מונחות להן , מחכות לעוד רגע של פנאי בכדי להמשיך אותן, ( יש לציין שהשניה הן תופסות נפח די מכובד, כל תחפושת וסיבותיה....) הבדים ושאר האביזרים הנלווים: חוטי חשמל, חוטים, סיכות, סול, לבד, אקדח דבק, מספרי בד ומספריים רגילים, גומי, ועוד הרשימה ארוכה מסתובבים להם בבית , משתלטים על כל חלקה טובה משולחן האוכל והכיסאות לחדר העבודה שלי ( על הכורסאות בסלון כבר אמרנו) ולשאר מקומות שונים בבית ומועברים ממקום למקום. ( בטח המסודרים שבינינו מורטים את השערות רק מהתאור שלי , אני מקווה שיש גם כאלו מהסוג שלי שמבינים לליבי). את התחפושות של פורים השנה אינני יכולה להראות עדיין: א. כי עדיין אינן מוכנות, ואותי לימדו שאין מראים חצי עבודה. ב. כי נאסר עליי להראותן לפני שיוצגו לאור בפני החברים האמיתיים ובחגיגות בית הספר. ג. חוץ מתחפושת המינטאור אותה כבר היזכרתי נאסר עלי אפילו לומר מה הן התחפושות ( בחיי אני נשמעת כמו אדם שחי עם המון איסורים....ועוד לחשוב מה גילם של האוסרים ). טוב לפחות מותר לי להראות תחפושת אחרת , שכבר נערמה עם שאר חברותיה התחפושות בארון ובטח כבר מעלה אבק ( טוב לא נגזים, הארון סגור והיא בסך הכל מודל פורים 2008 כך שהיא לא כל כך ותיקה.)
הדרישה למודל 2008 היתה אפרוח, לשם כך נתפר אוברול פליז צהוב אפרוח עם כנפיים, כובע פליז עם כרבולת מויניל אדום ומקור מויניל כתום, תיק ערב תואם מתבנית של ביצים אורגניות, עם רצועת פפיטה צהוב לבן ופפיון ו..... רגלי אפרוח עשויות מויניל כתום שתפור לגרביים כתומות כשכל זה מולבש על נעלי הספורט הרגילות ונתפרו לויניל סוליות מסול , גם כדי שהגרביים לא יקרעו ויותר חשוב שהאפרוח לא יחליק.
כמובן שגם בתחפושת זו התהליך היה זהה לזה של קודמיו, תפירת הבסיס של הבגד ואחר כך הזמנת הצמד לחגיגת הקישוטים שמסביב.
חבל שלא צילמתי את משלוח המנות שנעשה בהשראת האפרוח והיה עשוי מתבנית ביצים רגילה של 12 ביצים כאשר בכל שקע היו הפתעות אחרות, חגיגה לעינים ולחיך.... מכיוון שאין תמונה , יש להפעיל את הדמיון.
כמה זוויות לתחפושת..... הראש....הכרבולת.... העיניים..... המקור.....הנוצות הלבנות על בטן האפרוח....

הכנפיים.... ותיק הערב....שמא תזדמן לאפרוח איזו יציאה חשובה....

והרגליים.....



ומבט מקרוב לרגליים.....



מכיוון שרשימת התחפושות עוד ארוכה, מקווה שאצליח להעלות עוד כמה תחפושות מן העבר ( מודל ישן יותר) לפני כניסתן לשוק של התחפושות ממודל 2010.



11 תגובות:

  1. האפרוח הזה מ-ו-ש-ל-ם!!!!

    השבמחק
  2. תודה.... כיף לקבל תגובות

    השבמחק
  3. איזה אפרוח מושלם! כל כך מתוק ומקורי, אני אוהבת את הראש שלך בתחפושות ואיזו השקעה שאפו!

    השבמחק
  4. WOW
    שלמות מכף רגל עד כרבולת
    כולל האביזרים הנלווים
    אין לי סופרלטיבים
    מושלם

    השבמחק
  5. איזה מותק!
    אני פשוט יושבת כאן עושה קולות של אמא אווזה או יותר בכיון של תרנגולת...
    התחפושת ממש שווה!
    כל הכבוד על הסבלנות,הכישרון והיכולת!
    שאפו!
    מחכה לראות עוד!

    השבמחק
  6. וואו, כזה אפרוח מקסים לא ראיתי, איזה השקעה, הוא נהדר, ומצדיק את כל הבלאגן בבית

    השבמחק
  7. מהמם!!! כל כך מושקע ומיוחד, ובכלל, מדפדוף בבלוג, נראה לי שאת אלופת התחפושות, מקסים וכיף לראות.

    השבמחק
  8. מדהים! וואו...איזו השקעה!!! ויצא גם מלא בהומור - פשוט תחפושת נפלאה!

    השבמחק
  9. תשמעי.....התחפושות שלך זה משהו משהו....מקוריות מקסימות מושקעות וכל כך יפות. אני תפרתי השנה תותית בהשראתך. אתן לך קרדיט כשאפרסם בבלוג שלי ואשלח לך....

    השבמחק
  10. שלום.
    האפרוח משגע!!!
    הבת שלי בת 5 רוצה מאוד להיות אפרוחית. האם אוכל לרכוש ממך את הגזרה? אני לומדת תפירה ונראה לי נחמד לנסות לתפור לה את התחפושת בעצמי... וכדאי שאתחיל מעכשיו כי הקצב שלי...
    ביתי השניה בת 7 רוצה להתחפש לארנבת בת. יש לך רעיון איך? אני מוכנה גם לשלם.
    אשמח לתשובתך בהקדם!

    השבמחק