יום שבת, 17 באפריל 2010

החלפה ראשונה

כשקראתי בפורום הטכסטיל והליבוד הודעה בנוגע להחלפה אביבית אני מודה כי אורו עיני.
א. מכיוון שחיכיתי כבר זמן רב להשתתף סוף סוף גם אני בהחלפות שאני רק קוראת עליהן בבלוגים אחרים ובפורום.
ב. נושא ההחלפה דיבר אל ליבי: אביב, פרחים כך שבשניה בה ראיתי את רשימת הזוגות כבר דגדג לי באצבעות להתחיל במלאכה תכף ומיד.


גיליתי כי בת זוגתי להחלפה היא שושיבה ( באנגלית) שכתבה בשרשור ההעדפות כי היא אוהבת גוונים תכולים וכחולים. שלחתי לה מסר לשאול אם יש לה אי אלו רצונות, בקשות נוספות ואילו נעניתי שהיא אוהבת הפתעות. איזה כיף. משמעות הדבר שהיתה לי יד חופשית לגמרי בהכנת ההחלפה. אפילו הצבעים האהובים עליה , הינם צבעים שאף אני אוהבת.
מיד הלכתי לחדרי ושלפתי מהמדף בו נמצאת ערימת הבדים בגווני כחול שסידרה עבורי ביתי בד לבן עם פרחים כחולים. לאחרונה רכשתי ארון עם דלתות זכוכית לבדים שלי, וסוף סוף אני יכולה לראות ולזכור אילו בדים יש לי, עד כה הם שכבו בארגזים ענקיים מתחת לשלחן העבודה ( אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר) . אני חושבת שזהו הבד היחידי אותו לא קניתי בחנות בדים אלא בחנות .... מצעים. ואולי זה הזמן לעשות הכרות לתושבות אזור השפלה שאינן מכירות עדיין את החנות עם חנות מצעים אהובה עלי במיוחד. בעיר רחובות במתחם אמריקן סיטי אחרי מכבי האש, ישנו מרכז מסחרי מנומנם למדי בסמוך לכניסה להולמס פלייס. אני לא חושבת שיש מה לחפש במתחם הנ"ל מלבד חנות אחת בשם אופיס טכסטיל שממוקמת מול הכניסה למרכז. אני חייבת להודות שהחנות ממש לא מרשימה חיצונית, ואם לא שמעתם עליה אין כל כך סיכוי שהמראה שלה ימשוך פנימה, אבל יש משפט שאומר " אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו" , אז זהו שהתוכן של החנות לעיתים יכול להיות מוצלח מאד. אני אומרת לעיתים משום שזה ענין של מזל, יש בחנות בעיקר מצעים , אך גם מגבות , מפות ושאר מיני דברים.
כנראה שהמפעל הזה מייצר חלק מהמצעים שלו ליצוא לחברות גדולות ושוות כגון פוטרי ברן. לעיתים ניתן למצוא בחנות מצעים של פוטרי ברן במחירים ממש שווים. יש מחוץ לחנות סלסלות של עודפים וגם שם אפשר למצוא דברים מענינים. הבד הלבן עם הפרחים הוא בעצם סדין ענק שהיה באחת הסלסלות, מכיוון שיש לי חולשה למצעים ( בגלל החנות הזו) ומצעים יש לי בשפע, החלטתי לקנות את שני הסדינים שהיו בבד הזה מתוך מטרה להשתמש בהם כבדים.
מהבד המדובר תפרתי עטיפה של מחברת שיכולה לשמש לכל מטרה. אמנם התבקשנו בפורום להקפיד על מתנה בודדת... משימה קצת קשה עבורי, כמעט בלתי אפשרית, נרגעתי שראיתי אתמול בפורום שבנות יצאו בשלום מהדרישה ע"י הכנת סטים.
המחברת נשלחה בתוך תיק אחסון מבד בגוונים כחולים כמובן. כמובן שזה היה תרוץ מצוין (תיק מיוחד לנשיאת המחברת) בתכלס התיק יכול לשמש לאחסון של כל דבר שעולה על הדעת. ולהשלמת התמונה האביבית והפרחונית הכנתי גם תוספת ריחנית ,הוספתי שלוש שקיות בד ריחניות. מכיוון שקיבלתי מסר לפני יומיים כי המתנה היגיעה ליעדה.... אני מורשית להעלות תמונות. ברגע שאקבל את ההחלפה אעלה גם תמונות שלה.
שמחתי מאד לשמוע ששושנה אהבה את המתנה.... כיף להביא מתנות ועוד יותר כיף לשמוע שאתה משמח את האחרים במתנותיך. אז זהו מספיק עם המילים ונעבור לצילומים... עם פה ושם הסברים בגוף הסרט...
שלוש שקיות הבד הריחניות.....

עטיפת המחברת.....


מבט יותר קרוב לניירות התפורים על העטיפה....


עוד מבט.... קצת קשה לראות בתמונה הזו אבל בתמונה הראשונה ניתן לראות משמאל את תיק האחסון מהבד שיש לו ריבוע כחול עם נקודות לבנות מלפנים.


קצת קישוטים למחברת מפנים.... עם השם שידעו למי המחברת...


גם העמוד הראשון של המחברת קיבל טיפול מיוחד...


הוספתי סימניה למחברת שבצידה האחורי כתבתי ברכה...


וככה נראתה המתנה עטופה, המחברת בתוך תיק האחסון ושקיות בד עטופות בנפרד...




זהו סיפורה של ההחלפה הראשונה שלי, היה כיף גדול להכין, עוד יותר כיף לשמוע את התגובה האוהדת ועתה מחכה שיהיה כף לקבל....

15 תגובות:

  1. החלפה מעולה! יפה וחגיגי ואביבי.
    ותודה על התגלית לגבי חנות המצעים. שווה!

    השבמחק
  2. החלפה יפהפיה!!!
    הבד סדין מהמם וגם לי כבר יצא לקנות מצעים בתור בדים.
    תודה על ההמלצה על החנות ברחובות , אני מהאזור , אקפוץ לשם בהזדמנות ואחטט בבדים שלהם

    שאלה קטנה:
    את הנייר את מדביקה לבד או רק תופרת?
    זה מספיק עמיד?

    השבמחק
  3. כן ירבו החלפות בהן תשתתפי! הכל כך כך יפה ומושקע עם מחשבה על כל פרט כמו שרק את יודעת לעשות! נפלא!

    השבמחק
  4. איזה יופי, הבדים מקסימים, את זה עם הפסים יש לי כציפיות לכריות שפעם קבלתי, וכבר השתמשתי למטרות שונות... והחנות המקסימה הזו - אני מכורה לה קשות, יופי שאת ממליצה עליה כי זה באמת מקום שווה (חוצמריח הסגריות שם). ההחךפה משגעת, כל הכבוד על ההשקעה - בהחלט סט מרשים ואביבי - ואפילו מתאים ליומצמאות שלנו...

    השבמחק
  5. החלפה מהממת - כל הפרטים כולם! הבדים באמת מקסימים, ואני מתה במיוחד על ההוא עם הפסים הכחולים - מוסיף המון לחבילה הזו. כל השילובים על המחברת - מקסימים - והכל נראה מושלם ומושקע -
    יופי של החלפה ראשונה - ישר לליגת העל :-)

    השבמחק
  6. איזה יופי של החלפה מהתחלה עד הסוף!
    הצבעים מקסימים.. פשוט נעים לראות את כל הגימורים המושלמים.... מושקע בטירוף!!

    השבמחק
  7. אתן לא יודעות איזה כיף לי לחזור מיום כיף לרגל יומהולדתה של ביתי ולגלות את כל התגובות בבלוג....ממש משמח. אז תודה רבה על המחמאות. לשאלתך פיית מרציפן אני מדביקה את הנייר לבד רק בנקודה אחת או שתיים כדי שלא יזוז לי בתפירה, אבל התפירה בהחלט מספיקה.ולגבי החנות גם אני איולה מכורה לחנות הזו.... אוכן צריך בכל פעם להיכנס אליה בכדי למצוא בה מציאות...

    השבמחק
  8. מקסים גם ההחלפה הראשונה שלי היתה החלפה אביבית ולצערי היא הראשונה ולא היה לזה המשך אני אשמח אם תעדכני מידי פעם על החלפות כדי שאני אוכל להמשיך מקסים ביותר הייתי רוצה להיות המקבלת!!!!!

    השבמחק
  9. מקסים! אהבתי את שילובי הדוגמאות, יוצא נהדר יחד. מושקע ביותר!

    השבמחק
  10. כמו שכתבתי בפורום- אני כ"כ אוהבת את העבודות שלך! כמוך כמוני- החלפה ראשונה... ובהחלט שיחקת אותה! הסט מרהיב ביופיו. כ"כ יפה איך שאת משלבת נייר עם הבדים. מאיפה הניירות המקסימים עם החורים?? הבדים מקסימים (הסדין באמת מאוד מיוחד), המחשבה על כל פרט והגימורים- מעולים!
    כן ירבו החלפותייך!

    השבמחק
  11. החלפה מקסימה,
    ולי היה את הכיף לקבל אותה.
    הכריכה עם המחברת ילכו איתי, אני מקווה
    עוד הרבה שנים, כי תמיד עולים לי רעיונות בראש,
    וכיף לרשום ולצייר אותם במחברת שכזו.
    ובינתיים קראתי את הפוסט החדש על האבא הכשרוני שלך,עם עבודות יפיפיות, ורואים מאין בא הכשרון
    והיצירתיות - ושיהיה הרבה הצלחה בהמשך.

    השבמחק
  12. התגובה הנ"ל היא של
    שושנה [שושיבה]

    השבמחק
  13. איזה מדהים!!!!
    אפשר גם להיות חברה שלך? :)
    הכישרון ממש מתפרץ, וסגנון הכתיבה פשוט מרתק.

    איך אפשר לקבל עידכונים למייל כל פעם שאת מפרסמת רשומה חדשה? ( לא מצאתי :( )
    תודה,
    חן

    השבמחק
  14. איזה כיף לרות את הדברים שהכנת - הכל כ"כ מוקפד ומשגע.
    עכשיו אני עוד יותר סקרנית (ושמחה) לגבי ההחלפה

    השבמחק
  15. אוקי, מצאתי את התשובה :-)
    החלפה יפיפייה הכנת לברת המזל. מוכשרת שכמותך!

    השבמחק