יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

נקודות בלונדון

"...שלום אני נוסעת
אני לא רוצה שתלוו אותי הלאה
לא שיש לי אשליות בקשר ללונדון
לונדון לא מחכה לי
גם שם אהיה לבד..."
השיר המקסים הזה עם המילים של חנוך לוין והלחן של חוה אלברשטיין התנגן לי כל הזמן בראש.
שלום אני חזרתי, אני דוקא כן רוצה שתלוו אותי הלאה , ודוקא כן היו לי אשליות או יותר נכון ציפיות בקשר ללונדון והעיר המופלאה והתוססת הזו ענתה על כולן. אמנם היא לא חיכתה דוקא לנו (היו בה עוד כמה מליוני אנשים יחד איתנו) אז כך שלא היינו בה לבד (וגם היינו בה כולנו).
כן וזה נכון "בלונדון יש יותר סרטים" (טוב נו לא ראינו סרטים, אבל יש בה לפחות יותר מחזות זמר, וזה שבדקנו (מלך האריות) היה לא רע בכלל).
"בלונדון יש מוסיקה טובה " (אפילו במנהרות הרכבת התחתית עומדים אנשים מנגנים ושרים....וגם בית האופרה עשה רושם לא רע בכלל אז בטוח שיש בו מוסיקה משובחת)
"בלונדון יש טלויזיה מצוינת" (יש מליון ערוצים בטלויזיה)
"בלונדון האנשים יותר אדיבים" (טוב זה לא חוכמה להשוות אותם אלינו....)
וכך אפשר להמשיך את השיר, יסלח לי חנוך לוין ז"ל...
בלונדון יש יותר מוזאונים (ועוד עם כניסה חופשית , תענוג אמיתי)
בלונדון יש יותר פארקים וגם "קצת" יותר גדולים ומדהימים
אפילו הדשא יותר ירוק בלונדון (תתפלאו היו מקומות בהם הדשא היה צהוב לגמרי...הרגיש ממש כמו בבית)
בלונדון החנויות יותר גדולות (במיוחד לא עמדתי בפני חנויות הספרים)
בלונדון מזג האוויר יותר נח (ברחנו מהחם הגדול ממש בזמן)
אבל...אין כמו בבית
בלונדון יש יותר נקודות.....
נסענו לשבועיים, אחרי לבטים רבים (כידוע אני אוהבת להתלבט) כן לקחת את המצלמה הגדולה או לא לקחת אותה. כשדעות היועצים היו לכאן ולכאן. מסרון שקיבלתי מחברה הכריע היא כתבה לי אחרי שהייתי אצלה והתלבטתי יחד איתה :"תקחי תקחי יותר הגיוני שתצטערי שלא לקחת מאשר שתצטערי שלקחת...." שמעתי בקולה ואכן לא הצטערתי.
חמושה במצלמה (עם שתי עדשות...שלא יחסר) ועם עוד מצלמה לילדים.....שוטטנו בלונדון, כעבור שבוע נפל לי האסימון שהנקודות השתלטו על לונדון, (בחנויות, בבגדים, במטריות, בתיקים בכובעים בכל מקום ראינו נקודות) ואז החלטתי להתחיל לצלם נקודות. רק מה השכל בא מאוחר מדי.... ואם הייתי מתחילה לצלם את כל הנקודות שראיתי, אוסף הנקודות היה מרשים פי כמה. פה גם עצם העובדה שהתעקשתי ליישם את מה שלמדתי בסדנא ולצלם במנואל כל הזמן לא עבדה לטובתי...הרבה נקודות התפקששו לי עם ההתעקשות לצלם גם עם פוקוס ידני, כשהצילום צריך להיות מהיר וחטוף. אבל אין בוכים על חלב שנשפך...אז קבלו את אוסף הנקודות דוברות האנגלית.
הכותרת נקודות בלונדון טומנת בחובה כפל משמעות....גם ראינו מלא נקודות בלונדון וגם אני שמזוהה עם הבלו נקודות ביליתי בלונדון על אף שאני אוהבת עוד המון דברים אחרים (פסים...פרחים....ועוד).
כמובן שזו סנונית ראשונה מהצצה על לונדון (דוקא בכלל לא מאפיינת את העיר) פשוט היה קל יותר לשלוף את הנקודות מתוך אלפי התמונות שצילמתי....
נקודות בחנויות... (בהמליס)



נקודות בפארק (גני קיו)


נקודות ברחובות העיר (ככר טרפלגר)






נקודות בפארק....






פה אתם חייבים להאמין לי שמדובר במעילי נקודות, שניהם...תמונה קצת רחוקה....


נקודות אישיות כן וגם אני הבאתי נקודות ללונדון למקרה שיחסרו...לא לא מדובר בתמזה, אלא בשייט בהייד פארק. לא מדובר בתיק שלי כי עם של ביתי...אבל אני קניתי ובחרתי אותו אז זה מסביר לא???


ועוד מילת תודה לקוראים והקוראות הנאמנים שלי....שהגיבו לתמונה אחת בלבד...שוב לא מדובר בטיזינג כי עם בברוך גדול...אחרי שישבתי עד 3:30 בלילה לכתוב את הרשומה נמחק לי הכל...איזה כיף לי....הייתי צריכה לאסוף קצת כוחות נפשיים לחזור על המלאכה שוב. מקוה שהפעם זה יצלח.


12 תגובות:

  1. מינימליזם במיטבו...לפחות מזהים סירה על התמזה....

    השבמחק
  2. אני חושבת שזה משוט לא?.. אבל הנקודות... חצאית?.. מפה??....

    השבמחק
  3. תודה לכל המגיבות הנאמנות שלי...שוב לא מדובר בטיזינג אלא בברוך גדול שאחרי שכתבתי את כל הרשומה היא נמחקה לי....אני צריכה לעזור כוחות כדי להתחיל מהתחלה.

    השבמחק
  4. אחלה נקודות בלונדון, אין, אין על לונדון, עשית לי געגועים

    השבמחק
  5. רשומה נהדרת, כל הכבוד על המאמץ לשחזר אותה!

    השבמחק
  6. glad you had a good time! waiting to see more pictures. and more stories.

    השבמחק
  7. היה שווה-פוסט מקסים ושמחה שנהנית

    השבמחק
  8. מגניב, עכשיו גם אני אתחיל להסתכל כל הזמן על נקודות בלונדון, אבל את יודעת מה? בהולנד יש יותר נקודות מפה....חבל שלא צילמתי לך את האוסף ההולנדי, זה יכול להיות פרוייקט חובק עולם, נקודות במדינות שונות, מה דעתך על קבוצת פליקר כזאת?

    השבמחק
  9. והנה גם אני תורמת את חלקי במספר הכניסות לבלוג (תתחדשי...)
    אחלה נקודות...
    במיוחד אהבתי את התיק טורכיז- ירוק.
    ועכשיו באמת לילה טוב!

    השבמחק
  10. יופי של פוסט! היה שווה לשחזר אותו... נקודה!

    השבמחק