יום שני, 28 בפברואר 2011

מלכת הפרחים

על אף שהפעם הייתי ממש קרובה לממש את האיום, בעצם כבר איימתי ואמרתי: "תפתחו את חוברת התחפושות שהגיעה עם עיתון השבת ותחפשו בה למה אתם רוצים להתחפש.....". לא עמדתי באיומיי כרגיל, נדודי שינה של האחת בעקבות האיום "הנוראי הזה" והשאלות הבלתי פוסקות של האחר "אמא את באמת אומרת שהשנה לא תתפרי לנו תחפושות?" גרמו לי לשנות את דעתי כמו בכל שנה.
יום כיף בתל אביב עם הילדים ביום רביעי שעבר העלה- חתיכת פליז באורך 4 מטר בצבע..... ועוד חתיכת לבד באורך של מטר בצבע.....שביחד יהפכו ל.....
כמובן שאסרו עליי לספר לפני שהתחפושות יצאו לאור....ובינתיים הן די בחושך בשקית. אפילו לא הוצאתי גיזרות. אבל כנראה שבקרוב לא תהיה ברירה.
אז מכיוון שעוד אין שום דבר מוכן. אתן הצצה לעוד תחפושת מן העבר שעוד לא קיבלה כבוד.
פורים 2005, אותה שנה של הדרקונית הסגולה משרק, ילדה בת 6 מבקשת להתחפש למלכת הפרחים....תודו שזה מפתיע, פתאם בין כל הפליזים למיניהם....לחפש בד של נסיכות מתנפנף, אני לא כל כך רגילה.
ולמה דוקא פרחים? כי חצי שנה קודם לכן, שוטטנו היא ואני בנחלת בינמין, היא ראתה בד מסוים תכלת עם חרציות לבנות תלוי בחוץ באחת החנויות ופסקה.....זה הבד שממנו אתחפש בשנה הבאה.
מכיוון שמדובר בעקשנית גדולה, חזרנו לנחלה לפני פורים במטרה למצוא את הבד הספציפי הזה....כמובן שהוא לא היה פרוס כמו בעבר בחוץ וליבנו החסיר פעימה עד שוידאנו שעדיין הבד נמצא בתוך החנות.
הייתי ממש רצינית ואף תפרתי חולצת מעטפת מלייקרה לבנה. מכיוון שהייתי מבינה קטנה בתפירה (לא שעכשו אני כזו גדולה) אבל אז הייתי ממש טירונית, הלכתי לחברה בכדי שתעזור לי עם גזרת המעטפת ועם התפירה הן של החולצה והן של החצאית. את החצאית בכדי שתהיי נסיכתית במיוחד, עשינו בגזרה תואמת לגוף ולא עם גומי....דהיינו היה צורך במדידה מדויקת של מותן הילדה....אחרי הרבה הרבה עבודה החצאית היתה מוכנה....מה גדולה היתה האכזבה שכשמדדתי אותה שוב על הנסיכה....הסתבר כי טעינו בחצי ס"מ עד ס"מ בהיקף. נשמע טעות קטנה, אם מדובר בבד לייקרה גמיש, אבל כשמדובר בבד קשיח....היא פשוט כבר לא נסגרת ממש ממש. כמעט ורציתי לשכנע אותה שתפסיק לאכול עד פורים , אבל ידעתי שזה מאד לא חינוכי מה גם שיכול להשליך השלכות רעות במיוחד על הדימוי העצמי בגיל מאוחר יותר ובכדי לא ליצור הפרעות אכילה , נאלצנו למצוא פתרון יצירתי.....כי לא היה סיכוי שאני פורמת את החגורה של החצאית שוב....זה היה ממש ממש מבצע עם כל השכבות הללו. מזל שהחגורה של החצאית הסתיימה בשני סרטים ארוכים שיצרו פפיון גדול מאחורה שהסתיר יופי את הפקשוש.
הכנפיים של המלכה/נסיכה....הוכנו שנה קודם לכן לתחפושת אחרת (שעוד לא הוצגה). בשלב זה כשהחצאית וחולצת המעטפת היו מוכנות, נקרא צוות המעצבים "צמד חמד" להמשך המשימה. הוכן שרביט ממלכתי ברוח הבד חרציות הוכנה קשת במקום כתר לשיער וקישוטים לידיים כולם על טהרת הלבד.
והרי התוצאה לפניכם......












טוב מקווה שהתחפושות הבאות תהינה כבר של פורים 2011, אם כי יש עוד כמה תחפושות שראוי שיצאו לאור עוד מן העבר הרחוק/קרוב.

12 תגובות:

  1. תחפושת משגעת
    אני אישית בטח הייתי מלבישה לה כל השנה!!!
    חולצה מטריפה וחגיגית וחצאית, אוקיי קצת פחות קז'ואלית אבל מהממת
    :-)

    השבמחק
  2. תודה...האמת היא שבזמנו אמרתי שזו בכלל לא תחפושת וניתן ללבוש אותה בכל ימות השנה...אבל כמובן שהיא נלבשה פעם אחת בלבד.....חבל שאי אפשר להפוך אותה לשמלת בת מצוה ואולי אפשר.....

    השבמחק
  3. מקסימה, בעיקר התמונה האחרונה! אוהבת בה את זה ש(כמעט) אפשר להאמין שכל השנה מסתובבים לך בגינה יצורים קסומים (-: את יודעת, הדרקון עבר רק במקרה..

    השבמחק
  4. סיבכת אותי....
    אלומה שלי החליטה שלזה היא רוצה להתחפש,
    הבעיה, שהיא רוצה שאת תתפרי לה את התחפושת:)
    תודה לך על כל ההשראה אנחנו פה מתמוגגים מכל התחפושות שלך...נדבר!

    השבמחק
  5. תחפושת מקסימה ובעיקר הצילומים, לדעתי ידעת גם פעם לצלם מדהים עוד לפני הקורס......

    השבמחק
  6. חמודה....תמסרי לאלומה תודה ....בשמחה הייתי תופרת לה אם היה לי זמן....בינתיים אפילו לא התחלתי עם התחפושות שלנו. תודה גם לך זוהר....על המחמאות...בדיוק לפני יומיים קיבלנו את האלבומים של לונדון שעיצבתי לנו....והבית שלכם מככב בהם....

    השבמחק
  7. יא, מדהים, ממש אין מילים, את האמא הכי משקיענית בעולם...
    ואיזה ילדה יפה

    השבמחק
  8. היי, אני רוצה להכין את התחפושת לבת שלי, אפשר לקבל תיאור איך הכנת את השרביט? האם זה כדור ספוג ועליו הדבקת את הפרחים?

    השבמחק
  9. היי, אני רוצה להכין את התחפושת לבת שלי, אפשר לקבל תיאור איך הכנת את השרביט? האם זה כדור ספוג ועליו הדבקת את הפרחים?

    השבמחק
  10. זה כדור קלקר צבוע בירוק, מודבק למקל עץ. על הקלקל מודבקים פרחים בדבק חם...מקווה שעזרתי שיהיה בהצלחה....

    השבמחק
  11. היי תוכלי לפרט ממה עשויים הפרחים? האם זה לבד?

    השבמחק
  12. אכן כן....לבד מודבק עם דבק חם.....אביזר מאד מאד מאד שימושי אצלינו בפורים

    השבמחק