יום שלישי, 26 ביולי 2011

עדכונים מהגינה וקיום הבטחה.....

טוב אז לפני שאני מקיימת הבטחות בת מצווש......

זוכרים את הרשומה האחרונה על "האוצר" שמצאתי בגינה שלקח לי כמה שעות להבין שזה אוצר???

ואני כבר דמיינתי בעיני רוחי איך החצר שלנו הופכת לחוות פרפרי זנב סנונית מפוארים שיקשטו את השמיים בצהוב ובשחור....כבר שבוע מאז בכל בוקר אני פותחת בהתרגשות גדולה את התריס שליד גינת התבלינים לומר בוקר טוב לזחלים שלי (אני אומרת שלי מכיוון שכנראה אני היחידה בבית שבאמת מתענינת בהם.....) יש לציין שממש היתה חוקיות ביחס הזחלים שפחת מאז....

בבוקר הראשון פתחתי את התריס בציפיה ובשמחה......במקום 12 זחלים חיכו לי 8 (כנראה שחלקם לא שרדו את תנאי השבי בצנצנת עודדתי את עצמי ביום הראשון......)

בבקר השני כבר פתחתי את התריס בהיסוס קל.....במקום 8 זחלים חיכו לי 5 (לא נורא...זה כנראה דילול של הטבע אמרתי לעצמי מנסה עדיין להתעודד)

ביום השלישי כבר פחדתי לפתוח את התריס.....כנראה שהיו לי סיבות, מכיוון שבמקום 5 זחלים חיכו לי 3.

ביום הרביעי כבר לא רציתי לפתוח....בכל זאת פתחתי....במקום 3 זחלים חיכו לי 2

ביום החמישי...........חיכה לי אחד בודד.....אין לי מושג לאן התאיידו כל ה11 הנותרים

מחר....ביום השישי......אני ממש חוששת מה אמצא שם......שלפחות ישאר לי אחד בודד

בקיצור כנראה שהשמחה היתה מוקדמת....חוות פרפרים כבר לא תצמח משיחי הרודה שלי

מזל שהיתה בת מצווש אז במקום קישוטים של פרפרים בצהוב ושחור שכנראה כבר לא יהיו לנו (צבעים שאני בכלל לא אוהבת), היו לנו קישוטים בתכלת, אדום , ורוד ולבן עם נקודות לבנות ומשבצות ורודות ולבבות......עם נקודות...אז הנה קצת תמונות שהבטחתי.....

העציצים על השלחנות.....



הלבבות התלויים בורוד ותכלת....כמה ימים ברוח החזקה והם כבר לא נראו במיטבם......עכשו כחודש אחרי הבת מצווש...והם נראים כמי שידעו ימים טובים יותר....








מבט מקרוב אל עבר הדגלים......


וככה זה נראה כבר ביום שאחרי...שהחצר שבה לקדמותה...חוץ מהקישוטים.....


ולצערי את העששיות כמעט ולא צילמתי....חבל....אז כמה תמונות בודדות מאותו מקום...תצטרכו לדמיין אותן תלויות על העצים ועל הגדר......








מקווה שקיימתי את הבטחתי.....להתפנות לדברים חדשים.....לילה טוב....


9 תגובות:

  1. נראה מדהים, איזה חצר מקסימה יש לך
    כמה חבל שהזחלים לא שרדו בסוף, אבל יצא מהם סיפור נורא חמוד
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  2. יכול להיות שהזחלים התגלמו?
    בכל אופן, האירוע נראה מקסים והעיצוב נהדר ויפה!

    השבמחק
  3. קיימת ועוד איך!
    החצר שלך מקסימה ומזמינה.
    הבת מיצווש נראית מעולה, עושה לי געגועים לזאת שלי.....
    הילה

    השבמחק
  4. איזה תמונות יפות....
    נראה שהייתה כיף של בת מיצווש

    השבמחק
  5. התמונה האחרונה מדהימה.זוית הצילום המראה את האדנית , התריס המקופל,מעקה הברזל במרפסת העץ העליונה המוסתר במקצת עי הלב הורוד והפרגולה אכן מראים מבט מעניין .שאפו.

    השבמחק
  6. איזה יופי של בת מצווש....בטח היה ממש ממש יפה עם האהילים....

    והזחלים אולי הפכו לגלמים....אל ייאוש? :)

    השבמחק
  7. בקשר לזחלים- לאמא שלי יש גם צמח כזה ומאוד קשה עד בלתי אפשרי למצוא את הגלמים אז אל ייאוש... אולי עוד תצא לך חוות פרפרים! ומזל טוב

    השבמחק
  8. איזה קסם של ארוע. כמה טוב שבחרתם לעשות את המסיבה בבית: הרבה יותר אישי ונעים. הגינה שלך נראת נפלא.
    שיהיה מזל טוב לנסיכה והרבה נחת להורים.

    השבמחק