יום שני, 28 באוקטובר 2013

אורחת בת עשרה ימים


הימים הראשונים האלו שעולל או עוללה חדש/ה מגיעים הביתה ונוצרת צלע חדשה במשפחה שבין רגע משנה את פני המשחק, מדהימים ומרגשים אותי בכל פעם מחדש. 
אני זוכרת את עצמי כאמא צעירה מתפעלת בהתחלה כמעט כל דקה, מהפלא הזה.....שהיה ממש עד לא מזמן בבטן שלך והנה פתאום הוא ייצור בפני עצמו, עם רצונות ודרישות...חשוף ופגיע כל כך, זקוק כל כך להגנה ואהבה. 
יושבת ומסתכלת על הגוף העוברי הזה, המקופל בהתחלה, כאילו עוד לא הפנים שהנה אפשר כבר למתוח רגליים כבר לא צריך להצטופף שם בפנים. על העיניים הקטנטנות שנפתחות תחילה לכדי חריץ צר....מסתגלות לתאורה החזקה לעומת החושך שבפנים. על הרגליים הדקיקות הללו והעור המקומט והמתקלף (צבי צב קראנו לו), שאת לא מספיקה להתענג עליהם והופ הן יעלו בשר. 
והנה פתאום יום אחד את קמה בבקר (וזה קורה כל כך מהר) מסתכלת על תינוקך ואין כבר זכר לעובריות הזו, פתאום זה כבר מוזר לחשוב כי לפני רגע הוא היה בבטן (כי הוא גדל כל כך ומוזר לחשוב שהיה לו מקום שם בפנים), פתאום הרגליים הדקיקות כבר נהיות שמנמנות (ואין כבר זכר לצבי צב) הן מתארכות (כבר לא מקופלות בתנוחה העוברית), חריצי העיניים נפקחים לכדי עיגולים גדולים ופתוחים לרווחה.
התקופה הזו של הימים הראשונים עוברת כל כך מהר....

ומשום כך כל כך שמחתי והתרגשתי לבואה של האורחת הזעירה שהגיעה אליי לסטודיו באחד הבקרים. בכל זאת לא בכל יום נכנסת אליי אורחת בת 10 ימים בלבד. 

אמנם  קטנה וזעירה אך כבר מפגינה כישורים אתלטיים מרשימים לגילה....


והמבט החד והמתבונן הזה בעיניים הגורם לך שוב ושוב להפנים שהם נולדים כבר עם אופי משלהם, ונראה כאילו הם ממש מבינים מה קורה פה בעולם סביבם.


והאחיזה זו בידה של זו....


והקשר המופלא הזה שנרקם בין אמא לילד/ה שאין שני לו.....


ההתמסרות האינסופית של כל אחד מהצדדים....


ורגעי השלווה והנחת......


ובואו נהיה מציאותיים וכנים יש גם רגעים אחרים.....


הרגע הזה בו היד הקטנטנה הזו אוחזת בחוזקה באצבעך ממש לופתת אותה, ואת מבקשת להאריך את הרגע הזה והבאים אחריו בליבך כמה שיותר, לנצור אותם עמוק עמוק לפני שיחלפו. 



אז אם גם לך בא להנציח את הרגעים המופלאים הללו שעוברים כל כך מהר ,אתם מוזמנים לשלוח לי מייל או להשאיר הודעה בפייסבוק לקביעת תאריך לצילומים שכאלו. 
הצילומים יכולים להערך בביתכם או אצלי.

טלפון נייד: 0527275488
מייל: sagithallel@walla.co.il
דף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/SagitFridmanHallelPhotographer

4 תגובות:

  1. צילומים מדהימים.
    בחיאת, תגדילי אותם כאן, הם נבלעים בקטנותם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה כשאני מגדילה אותם רואים רק חלק מהם בתצוגה וזה משנה את כל הקומפוזיציה.....

      מחק