יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

נתפר באהבה


לרב אני אוהבת לצלם אנשים. 
לעיתים יוצא לי לצלם גם דוממים. ואם כבר דוממים אז לפחות לשלב אהבות נוספות שלי: עבודות בהן ניכרת תבונת כפיים שנתפרות באהבה והשקעה רבה. עם טעם של פעם, של פשטות. לא , במקרה הנוכחי לא מדובר בעבודות שלי, אלא של בחורה מקסימה בשם מיכל. שמשקיעה את נשמתה ואהבתה בכל פרט ופרט שהיא מכינה. בשרשרות הדגלים, בכריות המאורכות, בכריות נוספות ובכלל, בבובות המזכירות לי את משחק הילדות שלי מנייר בו הייתי מלבישה את הבובות קרטון שלי שוב ושוב ומקפלת את המרובעים הקטנטנים אחורה בכדי שהבגד נייר לא ייפול מהן. 
אז הרי לפניכם טעימה קטנטנה מהעבודות של מיכל. https://www.facebook.com/michal.semama?fref=ts 




תראו כמה עבודה והשקעה ניכרות בכל משולש קטן של דגל שמועמד ידנית. 


והלבבות שנגזרים אחד אחד...














המשך יבוא.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה