יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

ילדה יפה


 הן באו אליי אמא ובת, לצילומים, בדיוק בתאריך יום הולדת 11. 
לכבוד היה לי להיות חלק מתכנית יום הכיף של יום ההולדת. 
הדרישה היתה צילומים הכי טבעים שיש, "לא הפקות של בוק בת מצווש" - אלא צילומים כנים ואמיתיים שישמשו כצילומי תדמית. 
הגעתם למקום הנכון אמרתי....זה בדיוק האופן בו אני אוהבת לצלם.
לעיתים מגיעים אליי עם מזוודות עמוסות על גלגלים כמו לפני טיסה לחול, היא הגיעה עם שקית של סופר ובתוכה 3-4 פריטי לבוש. 
האמת שעם יופי שכזה וכל כך הרבה תבונה ורגישות ידעתי שגם גופיית טריקו לבנה תעשה את העבודה. פשטות כבר אמרתי....באמת שלא היינו צריכות יותר מזה....
אז כהרגלי אני אוהבת לצלם טבעי, פשוט, ללא איפור, ללא תסרוקת מפוארת, מקסימום אוספים את השיער לקוקו עם שוונצים שיוצאים בצדדים. אני אוהבת את חוסר השלמות. "פגמים" שצלמים אחרים נוטים להורידם בעיניי הם המוסיפים את החן האמיתי (נקודות חן, צלקת זעירה מזכרת ממחלת הילדות אבעבועות רוח).  
אני עדיין דוגלת בכך שאין שום צורך בעיבוד של פוטושופ.....אוהבת להראות את הפנים כמו שהם בחיים האמיתיים.....ללא מסיכות ללא טשטושים, ללא החלקות. 
והיה גם סט של צילומים מקסימים של אמא ובת, אבל זה כבר לפוסט אחר. 





תגובה 1: