יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

מטע אפרסמונים



הצילום הוא דרך חיים....
גם בלי המצלמה, העיניים תרות כל הזמן אחר מקומות מענינים.....
מחפשות את הקסם במקומות, את היופי והעניין באנשים, את נפלאות האור...שהרי הוא הוא אחראי על הכל. מדהים אותי כל פעם מחדש איך אותו המקום משתנה לגמרי , תלוי לחלוטין בשעה של היום, במזג האוויר ובתאורה של אותו היום.....
אין רגעים זהים...וזה כל היופי....ההשתנות הזו בחוץ.....


שוב ושוב יכולה לחזור לאותו המקום ולראות אותו בכל פעם אחרת.
העצים עמוסי הפרי לא נראים כמו העצים הערומים של החורף.
כל האווירה משתנה לגמרי.....




מטע עירום של אפרסקים.
שתי אחיות.
בת מצווה לאחת, השניה מתלווה אליה....
איזה כיף לראות יחסים כאלו בין אחיות....
עונה נפלאה לצילומים.....


תחרות ריצה במטע....


ובכל פעם שאני רואה את הצילומים אני נזכרת כמה אני אוהבת את מה שאני עושה....כמה זה ממלא אותי אושר...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה