יום שישי, 26 בפברואר 2010

הותר לפירסום - המינוטאור

מי שקרא בבלוג בעבר יודע עלי מספר עובדות:
א. שפורים זה ה.... חג במשפחתינו (בהא הידיעה)
ב. שאני מאד אוהבת לצלם
ג. שאני לא יודעת להחליט
מה זה אומר בעצם??? שבבלוג הזה ובאלו שאחריו שיעסקו בתחפושות מודל 2010 יהיו הרבה צילומים.
מינוטאור היתה מבחינתי המשימה הקשה מכולן , כל כך קשה עד כי לשמע הבקשה " אני רוצה להיות המינוטאור מנרניה ואני רוצה שהראש שלי יהיה תלת מימדי" אמרתי לבני היקר: "מכיוון שזה מעל ומעבר ליכולותי ( הראש התלת מימדי) לך תשאל את הדוד שלך אם הוא יכול , מסכים ורוצה (הכי חשוב) לעשות לך כזה." כמובן שידעתי את התשובה, אבל תמיד צריך לשאול לא? ואכן התשובה היתה : אני יכול , מסכים ואפילו רוצה.
לשמע בקשות הבנות בשתי התחפושות הנוספות שעוד יסופר עליהן, מיד צצו במוחי רעיונות כיצד לעשותן, אבל מינוטאור, אני מודה שהסרתי מעצמי כמעט את כל האחריות, מלבד קניית הפרווה (שהסתבר שהפרווה המגוונת היתה מוצלחת ביותר), הוצאת תמונות של מינטאור מהאינטרנט.... כיצד המינטאור של נרניה אמור להראות, ואחרי שראיתי אמרתי לבני רק הדוד שלך מסוגל, לך אליו.
ואכן כמו במגע קסם הוא ישב פה בשקט , בעוד שותפתו לצמד חמד ואנוכי עוסקות בתחפושות האחרות, כופף סול , עשה גזרת מיני איך יראה הראש, נתן הוראה לקנות סול שחור, כופף סול שחור יצר נחיריים ואף, כופף עוד קצת יצר את מבנה הלחיים, לקח כדורי קלקר , צייר עליהם עיניים, והדביק, הדביק את כל גזרת הסול לפרווה, חרץ בפרווה לגילוי העיניים, סיפר את הפרווה להגיע לגוונים הנכונים, כהה מסביב לעיניים וגם מסביב לנחיריים והבית הבית הרגיש כמו במספרה. ניסיתם פעם לספר פרווה? לא מומלץ במיוחד לאוהבות הנקיון. אני בתחפושת הזו הייתי על תקן שוליה, פה תפרתי קונוסים מלבד ( כבר היה לי נסיון בקונוסים, תבינו בפוסט הבא), לתוכם הכנסנו חוט ברזל וחומר מילוי מסביב ליצירת הקרניים, שם תפרתי מכנסיים מפליז אליהם הודבקה פרווה. ולאט לאט, בשקט בשקט כבמטה קסם של קוסם נולדה לה חיה. כל החיה התלבשה על כובע מצחיה, שאחר כך קיבל חיזוקים מאחור שלא ייפול מהראש. אז הרי לפניכם המינוטאור.....כמה תמונות כלליות בהתחלה ואחר כך קצת תקריבים....
המינוטאור שואג.... טוב הוא רגיל לשאוג עוד מימי היותו אריה....
המינוטאור שורק..... הוא מאד מוסיקלי


המינוטאור מניף את כלי הלחימה שלו..... עם הבעה רצינית של מוכנות לקרב

לא כל כך ברור מה ההבעה הזו, לא מייצגת בעליל לא את הילד ולא את המינוטאור



מבט על כל המינוטאור מקרניים ועד פרסות... בעצם פרסות זה של סוס, אז מה זה של עז???


ותראו כמה יפה אני מאחורנית



תקריב על הראש, העין, הנחיריים והאוזניים....וגם על השרוולים של חולצת הטי הקצרה שהורדו ובמקומם נתפרו בעצתה של הבת מהצמד חמד, שרוולי פליז תואמים למכנסיים, שמלבד אלמנט היופי ( החולצה אכן שודרגה) התברר כמעשה מאד מאד חכם בהתחשב בסערה שיתה היום בבקר (גשם זלעפות).



זה לא סתם מינוטאור, זה מינוטאור גיבור אז אחי צייר לו ריבועים בבטן


מבט אל הרגליים מאחור הפרווה חוברה למכנסי הפליז. וגם פה עברה חפיפה ופאן,ואם אני לא מובנת אזי סופרה שתראה טוב יותר, פוני בקצוות, למטה ארוך....


ומבט מקדימה לרגליים של המינוטאור שצריכות להיות רגלי עז.... סול מכופף, מחובר לגרבי ספורט של אבא, כל אלו מתלבשים על נעלי הספורט (משימה לא פשוטה לנעול אותם, פשוט צפוף שם קצת), ומתחת סולייה... בתחילה נעשתה מסול והודבקה לגרביים, אז התבררה כאמצעי החלקה בלתי רגיל, אך מכיוון שאנחנו פה בישראל ולא באולימפידת החורף, ומכיוון שאחי החמוד מכיר קצת את אחותו הדאגנית, לאחר שהנעליים כבר היו מוכנות, הוא התקשר אלי, תשמעי אני לא שקט לגבי הסוליות או שאחרןץ אותן או שנחליף חומר, כעבור כמה שעות הגיע עם חתיכת גומי בידיו ואמר.... זה יפתור את בעית ההחלקה ( אין כמוך על הרגישות והעזרה).



זה סיפורו של המינוטאור.... כשהוא הלך היום לבית הספר, מכיוון שלא כל הילדים חובבי המיתולוגיה היוונית, או הסרטים של נרניה, רבים מהילדים לא ידעו בכלל מה זה...אבל אל דאגה הוא כבר רגיל, גם את הנזיר שאולין, וגם את הנסיך כספיאן, רבים וטובים לא הכירו. כמובן כמו תמיד הוא היה המינוטאור היחיד בבית הספר ואולי בכלל בכל הארץ מי יודע?



19 תגובות:

  1. וואווו, איזה תחפושת מקורית ושווה! קודם כל - רק ילדים מיוחדים בוחרים דמויות מיוחדות, וכיף לראות. שנית - כמובן שהתחפושת - היא וואו ולא הייתי מאמינה שנתפרה בבית...
    אחיך - זה אותו אחד מסיפור הקיפוד? תמסרי לו שאני מתפעלת משני הצדדים שראיתי (בעצם משלוש!) ;-)

    השבמחק
  2. המינוטאור מדהים!! איזו השקעה, אני נפעמת! מיוחד במינו וכל כך מקורי, מורידה בפניך את הכובע!

    השבמחק
  3. מהמם!!
    איזו רמה של יצירתיות ותפירה

    זכה הבן שלך שיש לו אמא כזאת.
    אני מעריצה

    פיית מרציפן

    השבמחק
  4. וואווו !!!
    כל הכבוד על ההשקעה והמקוריות.

    השבמחק
  5. את מהלכי תכנון ויצירות התחפושות , אנו מלווים מזה שנים.אין מזכרות יפות יותר מאשר "להצתלם" עם הנכדים בחצר בית הספר.אתמול בשעה 0645 .כאשר עמדנו להכנס לרכבנו לנסוע לביתכם במושב, על מנת להספיק לראות את הלבשת התחפושות ולהצטרף לבית הספר לשהות בחברתכם שעה קלה ולהמשיך בנסיעה צפונה ליבנאל,להשתתף באזכרה המסורתית אותה עורכים חברנו בני המושבה.
    חטפנו שוק כאשר ראינו רכב פרטי לא מזוהה חוסם במלוא ארכו את היציאה משער ביתנו.התקשרנו לפיקוח העירוני ובקשנו עזרתם ולשוא. התקשרנו למשטרה וביקשנו עזרתם ולהפתעתנו תוך זמן קצר הגיעה ניידת. סיפרנו שאנו ממהרים לעבור דרך ילדנו ולהמשיך ליבנאל. שני השוטרים הנחמדים בקשו ממני להרגע.הפעילו מערכת כריזה בעלת עוצמה מפחידה וקראו לבעל היונדאי מס...... לרת מיד למטה.כעבור מספר כריזות .אחד מתושבי הרחוב סייע לאתר את החוצפן שהגיע, הזיז את רכבו והתנצל.אנו שמחנו נכנסנו לרכבנו והספקנו להגיע לבית הספר לפגוש את ילדנו ונכדנו.להסתכל על אותם הורים וילדים נפהמים שראו את נכדינו המחופשים.ולנו לא נותר אלא למלא את ראותינו באוויר פסגות קריר ולומר לעצמנו "אשרנו שאנו גאים להיות הורים לילדים ולנכדים מוכשרים. שאו ברכות,המשיכו לעלות את הרף בתכנון וביצוע היצירות. תודה לכם.
    אנחנו.

    השבמחק
  6. שיואו
    זה מושלם !!!!!!!
    אני מסתכלת שוב ושוב על הצילומים פשוט מושלם
    יפיפה!!!

    השבמחק
  7. תודה תודה על המילים המפרגנות, כיף לשמוע, אני רוצה להשיב לכל אחד ואחת בנפרד, אך אינני יודעת איך לעשות זאת מבחינה טכנית, ברגע שישנן כבר כמה תגובות, איך לכתוב למשל אחרי התגובה הראשונה. לשאלתך יעל, כן זה אותו האח, היחיד שיש לי. אמסור גם אמסור לו.

    השבמחק
  8. מהמם!
    אני לא יודעת של מי היה הרעיון.. אבל התוצאה הסופית.. אני יושבת כאן עושה קולות של הנאה!

    השבמחק
  9. את הרעיון ההזוי הזה של המינוטאור מנרניה הגה בני חובב הסרט הזה בפרט וסרטים בכלל, אין סיכוי שבעולם שהייתי חושבת לכוון הזה.... מה גם שאני אמנם אוהבת להקשות על עצמי אבל לא עד כדי כך.... יש רשומה שכתבתי בחודש שעבר שנקראת מינו המינוטאור שבה סיפרתי את כל סיפור הרעיון אז את מוזמנת.

    השבמחק
  10. מושלם!!! הרעיון, הביצוע, התמונות, פרטי - הפרטים. פשוט כל הכבוד

    השבמחק
  11. תודה רבה, איזה כיף לשמוע ממך כאלו מחמאות.

    השבמחק
  12. מדהים! מושלם! משגע!

    אגב אני רוצה להירשם לקבלת עדכונים במייל, האם ישנה אפשרות להוסיף רישום כזה? (הרישום הקיים הוא דרך ה-reader)

    השבמחק
  13. וואווו אין לי מילים זה פשוט עולה על כל דמיון!
    והדוגמן פשוט נכנס לתפקיד באופן מושלם!

    השבמחק
  14. תודה על המחמאות, אין לי מושג איך אני מאפשרת רישום עדכונים דרך המייל, אולי אם הבלוג שלך הוא של בלוגספוט תוכלי את לומר לי אשמח מאד... אני מבינה קטנה מאד בנושא.

    השבמחק
  15. כדי לא לעשות פאדיחות, אני כותבת בעברית, ותאמיני לי, זה קשה בלי מקלדת עברית. אבל הייתי חייבת להגיב על יצירת המופת. מ ד ה י ם!!! הכל. הביצוע, הדוגמן, הצילומים. ומה עם התחפושות של הבנות? אני מתה לראות.
    ממני, פה בפאלו אלטו הרחוקה כל כך.

    השבמחק
  16. דבר ראשון תודה,כל הכבוד על המאמץ... את מאד מוכשרת אם את כותבת בעברית ללא מקלדת, איך בדיוק את עושה זאת? אני מקווה שהיום אעלה עוד תחפושת, אני פשוט מאד עסוקה בימים אלו....

    השבמחק
  17. המינוטאור, מבפנים מבחוץ, פשוט מושלם. איזה דמיון יצירתי יש לילד, ואיזה מזל שיש משפחה יצירתית שעוזרת לו להגשים את הדמיון שלו.
    הנה עוד משהו נחמד של נרניה.
    http://www.ikatbag.com/2010/01/narnia-and-north.html

    השבמחק
  18. כל הכבוד זה פשוט מדהים!! אני צריכה עכשיו להכין תחפושת מינוטאר לבני ולא יודעת מאיפה להתחיל! האם יש אפשרות להשכיר או לקנות ממך את התחפושת?
    תודה מראש
    רוני
    03-7371111
    ronnya@naorf.com

    השבמחק