יום שבת, 8 בדצמבר 2012

פגישה מקרית בשלולית....

 פגישה מקרית בחורף בשלולית....
ועוד אחת בקיץ בבריכה......הובילו אותי לצלם  את צילומי ההריון הראשונים שלי...לפני די הרבה זמן.
חיפוש אחר בגדי ילדות קיבוץ אותנטיים משנות החמישים.....להפקת אופנה שצילמתי...הובילו אותי שוב ל"ונוס" מוזת צילומי ההריון שלי (זוכרים זה לא היה כל כך מזמן...הפוסט הכוונה....ממש הפוסט הקודם)...שבעצם קוראים לה יהב שבעברה עסקה בהפקה של סרטים ופרסומות לטלביזיה וכיום היא יוצרת ומחדשת בעץ. יהב היתה לי לעזר בכך ששיתפה אותי מהידע הרב שצברה בהפקות.....ושוב נפרדו דרכינו....
בטלפון שקיבלתי ממנה (הפעם לא מקרי בכלל) לפני כחודש וחצי, יהב שאלה אותי אם אהיה מוכנה לצלם עבור האתר החדש שלה ....את הרהיטים שהיא משפצת.....
"אני אוהבת את הטעם  שלך...ואנחנו באותו הראש " אמרה.....אני רוצה שתעשי עימי את הסטיילינג לצילומים....
בירור קצת יותר מפורט בעניין, הוליד כי יהב שיפצה מספר רהיטים עבור מישהי....הרהיטים הללו כבר עברו למשכנם החדש, כך שנצטרך לצלמם במעונם הנוכחי....חוץ מזה....כמה רהיטים נוספים נמצאים בביתה של יהב....כך שנצטרך לערוך יום צילום נוסף בביתה של יהב.
בשניה הראשונה היססתי....בכל זאת לא ביצעתי בעבר פרויקט שכזה....הרעיון של הסטיילינג שבה את ליבי...וכעבור שעה קלה....נתתי את הסכמתי.
שיתוף הפעולה בינינו וכך גם הכימיה היו מדהימים....הפכנו מייד לצוות הפקה, היושב ומתכן הכל מא ועד ת.....
סיורים מוקדמים של הלוקיישנים (היכן נצלם).....הבהירו לשתינו שעבודה רבה של סטיילינג לפנינו.....
תנאי הצילום היו קשים בלשון המעטה.....חדרים קטנים, הרבה מאד בלאגאן בעיניים...."רעש רקע" נקרא לו שלא מתאים כלל לצילומים.....שהיינו צריכות להזיז ולפנות.....
הבנו שאנו ממש צריכות לבנות את חללי הצילום כמעט מאפס.....להזיז הכל....להשאיר את הרהיט....לעיתים גם להזיז את הרהיט עצמו....לסביבה נוחה יותר לצילום בגלל מגבלות של קירות וכו....
יחד ישבנו והכנו רשימות....אלו חפצים נביא, במה נקשט......
והרי התוצאה.....
קודם בבית של יהב....
 תריס ישן ששופץ על ידי יהב והפך לגב מיטה בחדר השינה


 ארונית שנצבעה ומעליה מתלה בחדר הכניסה...

 ועוד מבט לעבר המתלה...

 ולעבר הארונית....(אתם יכולים לנחש של מי המזוודה המנוקדת...והמטריה...והתיק....)

 שידת מגירות בחדר השינה שקיבלה מראה קליל ובהיר יותר....

 הרהיטים שעברו למשכנם החדש.....
פינת האוכל שהביאו בעלי הבית עימם מניו יורק ורצו להעניק לה מראה חדש...


 שידה......

 שלחן הכתיבה של הבת החיילת....

 שלחן הכתיבה של הבן המתבגר.....שכבר היה קרוב לומר שלום ולהתראות...ויהב החייתה אותו מחדש....ועשתה אותו ראוי חזרה....


עכשו כשהאתר החדש של יהב עלה לאוויר ואפילו הספקתי לעשות לה צילומי תדמית לאתר, גם אתם יכולים לראות אותו....לראות איך היו הרהיטים נראים קודם לכן...או איך התחלנו את הסטיילינג. אתם מוזמנים להיכנס לאתר החדש של יהב. http://www.studio-yahav.co.il

5 תגובות:

  1. איזה יופי! צילומים מקסימים של ממש

    השבמחק
  2. הצילומים שלך משגעים והרהיטים של יהב יפהפיים. אין ספק שיש פה שילוב נהדר של שתיכן. תענוג לעיניים.

    השבמחק
  3. יצא ממש יפה,
    ולאן נעלמת? אני זוכרת את ההבטחה לפרסם אלבומי הריון :)

    ואני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ואשמח לקבל עוד עדכונים :)

    השבמחק
  4. צודקת באמת קצת נעלמתי....מקווה לחזור במהרה...ובעניין האלבומים.....אחפש את הזמן לקיים הבטחות....תודה בכל מקרה

    השבמחק