יום שישי, 21 בדצמבר 2012

חידה

מה זה?        

מה יוצא דופן?

 בין הפותרים נכונה תוגרל הפתעה.....
לא מזמן יצאתי לתלות כביסה. כשלפתע הבחנתי על הדק שליד.....שוכב לו משהו ירוק וללא תזוזה.
ברגע הראשון חשבתי שזו אחת מחיות המשחק שבאוסף החיות של בני.
שללתי הנחה זו מיד:
א. הוא כבר עבר את הגיל שהוא זורק חיות ושאר צעצועים דרך החלון (בעצם אף פעם הוא לא עשה זאת) אז אין סיבה שיתחיל דוקא עכשו.
ב. בכלל החדר שלו לא פונה לכוון של הדק אלא בדיוק לכוון ההפוך.
ג. אין לו בכלל חיה כזו באוסף.
מרב שהדבר הזה ששכב שם נראה מרחוק  כמו חיה מהאוסף....חשבתי אולי העוזרת שלראשונה נקתה באותו היום הפילה את זה מהחלון בחדרה של ביתי:
שללתי הנחה זו גם כן:
א. הבת שלי מעולם לא היתה בענין משחק בחיות הללו, אז אין סיבה שתתחיל עכשו.
ב. למה שתגיע בובה שכזו לאדן החלון וממנו למטה?

התקרבתי עוד קצת וגיליתי......זיקית.
על אף שנראתה לגמרי חיה....גם בצבע גם במרקם.....מחוסר התזוזה שלה עוד מרחוק הבנתי שהיא לא.....

מה עושה אדם מן השורה במצב שכזה?
א. לוקח חתיכת קרטון או כל כלי איסוף אחר ומפנה את הזיקית.
ב. עורך לה טכס מכובד.

מה עשיתי אני?
כמובן שרצתי להביא מצלמה, ומכיוון שהיא כל כך דמתה ל"חברים שבקופסה" - הייתי חייבת להביאם לצילום משותף.
כמה התבאסתי שאין לנו באוסף זיקית אלא כמה בני דודים קדמונים. ועוד יותר התבאסתי שמישהי כמה ימים אחרי צילום התמונה אמרה לי שיש לביתה ממש כזו זיקית באוסף החיות של ביתה...עכשו את אומרת לי מחיתי....

מה עשיתי אחר כך?
כמובן שחיכיתי להראות לילדיי את התגלית....

ואחר כך?
חיכיתי כמה ימים לראות אם היא משתנה, האם היא משנה צבע וצורה, האם היא ממשיכה להראות עדיין כמו חבריה לקופסה.

מה אתם חושבים???

8 תגובות:

  1. התמונות יפהפיות והדמיון בין הזיקית לדינוזאורים מהפנט.
    זה גורם לי להזות זיקיות באורך של 20 מטר מסתובבות בשדה. אולי ככה נראים גם החלומות שלהן.

    השם יקום דמה

    השבמחק
  2. שבת שלום ובוקר טוב.
    גם אני לא זיהתי(נא לא לתקן את העברית) את הזנב המקופל ,חשבתי על חדק של פיל,או על זנב שממית.מאידך כאשר ראיתי את תמונת המשפחה,הבינותי שהיצור הוא ז"ל ,אחרת היה מתאים את צבעי גופו לבני משפחתו.הזעקתי את בת זוגתי לראות את הבלוג המעניין שנינו נהננו וצחקנו על תגובתו של גרשונוב שסיים ב- השם יקום דמה.

    השבמחק
  3. מצטרפת ל-השם יקום דמה... חחח :-D

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. סליחה שאני לא קשורה, אני ממש מעוניינת בתחפושת של הבובה עם המפתח! האם אפשר להשכיר אותה ממך או לקנות?

    השבמחק