יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

אחיות

 יש אנשים שלא יכולים לדחות סיפוקים....הם צריכים את הכל כאן ועכשו.....ויש כאלו שהדברים מתרחשים אצלם  delay
אני נמנית עם הקבוצה השניה. עושה את הדברים ב delay . למה הכוונה אתם שואלים?
נגיד אני קונה בגד חדש או זוג נעלים חדש...לרב ייקח זמן רב מהרגע שקניתי עד הרגע שאנעל/אלבש. למה אתם שואלים? (אין לי תשובה)...ככה! למרות שלימדו אותי שככה זה לא תשובה....
ואז כשסוף סוף אני לובשת/נועלת ומקבלת תגובות של "תתחדשי" אני אומרת תודה כמובן ומוסיפה "זה לא כל כך חדש" (לפעמים זה כבר ממש מספיק להתיישן בארון...חודש חודשיים שנה שנתיים), "אבל זה נראה ממש חדש" מגיבים לי (שהרי זו הפעם הראשונה לדוגמא שהנעלים שקניתי בלונדון ראו את אור השמש אחרי שנתיים) ואז אני מסבירה....(בכל זאת בגנים הייקים שלי...דיוק זה דבר חשוב).
כמובן שדפוס התנהגות ה DELAY שלי מלווה אותי בכל מיני מצבים בחיי....
גם בנושא פרסום הצילומים.....
הצילומים שאפרסם היום הם בDELAY של כמעט שנה.
שלא תבינו לא נכון..הם הורדו מיידית למחשב ותוקנו עוד באותו היום....(בזה אין לי היכולת לדחות סיפוקים) וגם ניתנו למצולמות במהירות.
אבל משום מה לקח לי הרבה זמן להוציאם החוצה לאוויר העולם (גם הם כמו הנעליים לא ראו את אור השמשוהסתפקו בתאורה המלאכותית של המחשב).
אז נכון שכבר המון צילומים נעשו אחריהם..וכבר עומדים בסבלנות "בארון" ומחכים ל"חשיפה הגדולה"...אבל כפי שכבר אמרתי...(גנים ייקים) דיוק זה חשוב וגם סדר.....אז למען הסדר הטוב.....אני מנסה ללכת כמעט בסדר כרונולוגי....בענין היציאה החוצה.....
מה גם שמגיע לצילומים הללו כבוד אפילו אם צולמו כבר מזמן.....
אז מה היה לנו כאן? חברה טובה שהגיעה עם שתיים מילדיה..ילדותיה....או יותר נכון כל הצד הנשי של המשפחה....אני מאד מאד אוהבת לצלם אחים/אחיות ולראות את האינטראקציה ביניהם.....אמנם גם צילמתי תמונות של אמא עם בנות....אבל בחרתי הפעם להראות את האחיות....
הצילומים היו מהנים עד מאד....בכל מקרה אני מאד נהניתי ואני חושבת שגם הן......אני בכל פעם מחדש מתרגשת במהלך הצילומים עצמם ועוד יותר במהלך הצפיה בהם אחר כך בבית על המחשב....מתרגשת מהרובד הנוסף שהמצלמה מצליחה לקלוט . כאילו לעדשת המצלמה יש חיים משל עצמה והיא קולטת עוד פרטים נוספים שהעין כאילו לא ראתה אותם....דרך הצילומים אני מרגישה שאני מכירה פתאם את האנשים אחרת....יוצרת עימם מערכת יחסים... כבר הספקנו לעשות סשן נוסף של כל המשפחה...שהבנים לא ירגישו מקופחים...אבל זה כבר לסיפור אחר.....
אז הנה המיטב.....







3 תגובות:

  1. יו... צילומים מהממים וממש מיוחדים! מקסים! ומקווה שנראה אותך קצת יותר פה :-)

    השבמחק
  2. מוכרים לי הכסא והשולחן...
    צילומים מקסימים, כרגיל....
    hanibee

    השבמחק
  3. ממש תמונות יפות!!! ואיזה כיף לקבל שני פוסטים בשבוע :)

    עוד!!!

    השבמחק