יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

על בית ציפורים ולול תרנגולות ותרנגולים

הבקר התחיל בנסיונות מספר של "התרנגול הצעיר" להעירני שלא צלחו בשעה 6:30 , "התרנגול הצעיר" היחיד בלול הזה (בבית הזה) שלא זקוק לשעון מעורר....פשוט יש לו כזה שעון פנימי...הוא מכוון אותו כמעט לזריחת החמה. אני זוכרת במעורפל "אמא תקומי, אני צריך בגדים לבית ספר" זה כנראה היה נראה לי חלק מחלום...והמשכתי לגנוב עוד כמה דקות של שינה, מזל ש"התרנגול הבוגר" מכיר כבר את הסחורה כמו שנאמר, מודע לעובדה שיש צורך באמצעים חזקים יותר ורועשים יותר בכדי להעיר אותי....ורק צלצול הטלפון רבע שעה מאוחר יותר הקפיץ אותי כמו טיל מהמיטה. מרגע זה הענינים התנהלו בקצב של סופת הוריקן, להעיר את שאר הפרגיות, (בנות הבית), (מה לעשות הן לא תרנגולות ממין זכר....הן לא קוראות בקול קוקוריקו בקר בא) ולהתארגן לצאת מהבית תוך 15 דקות הישר להסעה.


8:30 בבקר, שקט בבית, כולם התפזרו....אני שומעת בחצי האוזן דפיקה חלשה בדלת, ...בטוחה שאולי דמיינתי ששמעתי משהו וממשיכה בעיניני. אני מבינה שבכל זאת זו דפיקה בדלת...מי שם אני שואלת??? משלוח עונה לי קול בלתי מוכר מעבר לדלת. איזה משלוח אני חושבת לעצמי, אף פעם אנחנו כמעט לא מקבלים משלוח לדלת ולא פותחת. איזה משלוח? אני שואלת את הקול שמעבר לדלת? הוא מתמהמה לרגע ואומר של בית ציפורים.


טוב זה השלב שיורד לי האסימון...ואני פותחת את הדלת...עומד בחור עם חבילה חומה בידו "ביקשו ממני למסור לך ישירות, הייתי כאן בסביבה...אשתי ביקשה". אני מושיטה ידי לעבר החבילה החומה ומקבלת ממנו אותה, חבילה קלה מאד, עם מפית דויילי ועליה כתוב החלפת בית ציפורים פרידה ונומה. אני אומר תודה רבה, איזה כיף לי ונפרדת ממנו לשלום. אין שם על הקופסה ולא כתובת ומרב הפתעה גם שכחתי לשאול. איזה כיף להתחיל ככה את הבקר (שיטה מעולה להשכיח את סופת ההוריקן שהתחוללה פה לפני שעה קלה) ומיד רצה להביא את המצלמה. עכשיו מגיע רגע התהיה....מי השולחת..ואז מתחילות ההשערות...רגע אם זה בעלה והוא היה כאן בסביבה...אז זו בטח בחורה מהאזור (מתחילה לחשוב על כל חברות הקומונה שמהאזור) ולא שאני מכירה כל כך הרבה, ואולי בעצם היא בכלל לא מפה?


הקופסה לכשעצמה כבר נראית מבטיחה....אומר לי ליבי , מינימליסטית עם דויילי מוכתמת בקצוות, וחותמת ציפורים. אני עוד קצת מתמהמהת להגביר את הציפיה....ואז ברב חגיגיות מתישבת מתחת לפרגולה בחצר לפתוח את החבילה.


וזה מה שיוצא ממנה......בית ציפורים מקסים, עטוף כולו בשכבות רבות של גזרי ספר....מייד מנסה לקרוא מה כתוב....אולי אני מכירה את הספר....


והפתח של בית הציפורים שרקום כולו ברקמה ידנית יפיפיה, ועליו יושבת ציפור אחת....


והגג של בית הציפורים המצופה כולו...במנגינות....(ציוצים של ציפורים)


ובית הציפורים עומד על תחתית שמצופה אף היא....מגזרי מילון.....


ויש עוד תאורה אחרונה ומקסימה של ראשית הבקר....לפני שהשמש תעלה לאמצע השמיים ואני כמובן שלא מפסיקה לצלם...
קצת מלמטה למעלה....שימו לב לעיגולים האדומים שעל בית הציפורים רקומים כולם ביד, ולפרחי קרושה הסרוגים.



וכמה תקריבים בכדי שניתן יהיה לראות את העבודה המושקעת והמקסימה הזו....





ועיגול אחד ממש מקרוב....


ועוד מבט אחד לרקמה שבפתח....


ומבט מהצד.....


ואחד אחרון למאחור של בית הציפורים......



וממי ההחלפה המושקעת הזו??? מדפי ב (מסטיקים)....אז דפי כפי שכבר מיד כתבתי לך...תודה רבה.....גם שהצלחת להפתיע אותי על הבקר....אהבתי....את שילוב הצבעים, שילוב החומרים, הרקמה, הפרחים הסרוגים, את הכל. בית הציפורים מצא לו מקום של כבוד על הפסנתר.....כיאה לבית בו כל היום מציצים ושרים, וכיאה לבית שגגו עשוי ממנגינות.....

ומה עשיתי אחרי שהנחתי את בית הציפורים על הפסנתר? יצאתי מיד לדואר לשלוח ליעדו את בית הציפורים שלי........


15 תגובות:

  1. וואו, איזה בית ציפורים משגע. כיף לך. מקסים

    השבמחק
  2. וואו - החלפה מדהימה ומשגעת - תתחדשי (איזה כיף לך)ובהזדמנות זו מאחלת לך שנה טובה ומאושרת, מלאת כיף והנאה, מחת, בריאות, יצירתית ומלאה בצילומים מפתים ומקסימים
    נשיקות
    יעל

    השבמחק
  3. יפהפה! שתהיה לך שנה נפלאה מלאה ביצירתיות, הפתעות משמחות וציוצי ציפורים!

    השבמחק
  4. תודה, מוסרת בחזרה יעל שנה טובה ופוריה ויצירתית והכי הכי חשוב בריאה.

    השבמחק
  5. מ-ה-מ-ם!!!!

    שתיהיה לך שנה נהדרת

    השבמחק
  6. תודה רבה....מאחלת לך בחזרה שנה טובה ומאושרת....

    השבמחק
  7. איזה בוק מושקע! כבוד גדול להיות מונח על הפסנתר! בקרוב אספר את סיפור הבית מקודת המבט שלי בבלוג(:

    השבמחק
  8. וואו....עד סוף הפוסט ניסיתי לנחש ממי זה (ולא שאני מכירה את הבנות.....) משגע מיוחד, אהבתי כל כך את מרקם הרקמה על חומר קשיח....פשוט מקסים וכל כך מתאים לך, איזה כיף!!! שנה נפלאה שתהיה!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  9. וואו!!!!
    הוא פשוט נפלא!
    זכית בהחלפה משגעת
    שנה נפלאה

    השבמחק
  10. איזו הפתעה כיפית על הבוקר...

    שנה טובה!!

    השבמחק
  11. מושלם !!! {כל מילה נוספת מיותרת} אאאאא... תתחדשי ושנה טובה
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  12. מקסים. משובב לב. אני תמיד מנסה למצוא גינות חמד קטנות ונסתרות במפת תל אביב כדי לקבל השראה מציוצים של ציפורים חדשות וצמחיה שונה קצת.

    השבמחק